heel vriendelijke eigenaars. Rustig gelegen en heel netjes. enige minpuntje vonden wij je kon water nemen maar er was een duikertje.

Pretje

Mooie camping met vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ruime plaatsen en modern sanitair dat drie keer per dag wordt gereinigd. Een camping om terug te komen.

nobila

Mooie camping met schoon sanitair. Aardige beheerders, spreken beetje Engels. Eten in hun restaurant was super goed, wel van te voren reserveren. Is een paar keer per week geopend.

Camping La Vallee du Ninian