Een klein stukje verharde ondergrond met ruimte voor 12 campers. Geen faciliteiten, wel een mooi bos met bankjes om te picknicken. 100 meter naar een enorm strand en een wandeling langs de kust naar de haven verder naar het zuiden.

Chr1st1anj

Topplaats. zonder voorzieningen en ook geen afvalbakken. Wij zijn op de fiets naar Pont Aven geweest. Totaal 30 km over mooie weggetjes binnendoor. Verder mooi wandelen en fietsen langs de kust.

EJWH

mooie rustige gratis plek zonder voorzieningen. Het uitzicht is prachtig. zoals eerder aangegeven, zorg voor voldoende water ect. we zijn naar Concarneau gefietst. route is prima tedoen. loop de burcht in en je word verast.

• Route de Kerlaëron

29910, Trégunc, Frankrijk