Mooie rustige plek, vlak bij het dorp. Speelterrein en wandelmogelijkheden. Beekje met oude wasplaats. Wij stonden er met 4 campers.

Reyer-Brons

Mooie en heel rustige plaats met lozing mogelijkheden. Geen gebruik gemaakt van water en elec(2 aansluitingen). We stonden er met 3.

jmu

Camperplaats in het dorp! Gelegen in een park, schoon en vuilwater met jetton munten verkrijgbaar in het dorp.Overkapping bij de beek,om te zitten, bakker om de hoek. Stroom met jetton munten.Mooie gratis plek!!

• Rue du Lavoir

37110, Villedômer, Frankrijk