perfecte, zeer mooie, rustige en ruime omgeving, we hadden zonder problemen 6 voertuigen, na het kinderpark zijn er ook toiletten met toilet en douche (het warme water werkte niet, maar in de zomer kan het handig zijn). zeer dicht bij het stadscentrum.

Mguach

Mooie rustige plek, vlak bij het dorp. Speelterrein en wandelmogelijkheden. Beekje met oude wasplaats. Wij stonden er met 4 campers.

Reyer-Brons

Mooie en heel rustige plaats met lozing mogelijkheden. Geen gebruik gemaakt van water en elec(2 aansluitingen). We stonden er met 3.

• Rue du Lavoir

37110, Villedômer, Frankrijk