Camping lijkt deels voor langkampeerders. Middenveld is voor campers. Ga met voorwielen op speciale strook staan, gras is bij regen direct te drassig/glad! Sanitair is in orde, hele camping oogt goed. Prima voor een nacht op doorreis.

• november 2023

Vandaag geopend! wij blijven hier. Er wordt veel werk verricht aan het moderniseren van de faciliteiten, maar dit is toch zeer welkom. Het restaurant is ook geopend. (Niet dinsdag en woensdag.) ACSI winterkorting.

leuke rustige plaats aardige beheerder schoon sanitair Top

• november 2023