• januari 2023

Rustige plaats voor wie niet bang is om alleen te staan. Overdag rijden er nog wel eens wat auto’s langs, maar nachts hoor je alleen het geluid van de uilen in het bos. Mooie startplaats voor wandelingen of mtb-tochten.

• september 2021

Heerlijk rustige plek. Wandel en mountainbike routes vanaf de parkeerplaats. Verder geen voorzieningen maar prima voor een nacht. Wij stonden hier als enige waardoor je je in " the middle of nowhere" waant.

• april 2018

Wat een rust, 100% genieten van de natuur.

• januari 2023

• september 2021

• april 2018

Wat een rust, 100% genieten van de natuur.

• D2

Beaulieu-en-Argonne, Frankrijk