eenvoudige camping naast de kerk waarvan de klok 🔔 pas om 8 uur smorgens slaat de nacht is stil , in het dorp is niks,sanitair is schoon en WiFi werkt alleen in het huisje waar de 🚾 en douche zijn. kies een plaats en na 20:00 uur komt er een mevrouw afrekenen. wij betalen 11,40 met stroom

Renschot

Rustig gelegen camping in mooi bosrijk gebied. Je mag zelf een plekje kiezen, in de avond komt er iemand langs om geld te innen. Prima sanitair. Geen winkels in het dorp.

• december 2022

na vraag bij de gemeente, camping sluiting Onze camping is gesloten van 1 oktober tot 31 maart. Met vriendelijke groeten. juffrouw Kempa.

• december 2022

Camping Pierre Cochenet