AAV

aangekomen maar helaas bleek de camping gesloten te zijn ivm het oogsten. jammer 🙁

bockmobiel

Tijdens onze oogst is de camping feitelijk gesloten zoals aangegeven door de borden bij de ingang. Wij begrijpen uw teleurstelling. Misschien een andere keer, met een telefoontje eerder...

Aanrader. Locatie goed qua voorzieningen, wandelen en fietsen. Vriendelijke eigenaresse. Er is inderdaad maar 1 douche maar die is beter dan in de oudere reviews beschreven wordt, zal vervangen zijn. Plaatsen zijn ruim en vrijwel allemaal direct aan het wijnveld. Leuke plek!

Heel erg bedankt. Vriendelijke groeten 👋

Heel erg bedankt. Vriendelijke groeten 👋