MirandaEric

Prettige ontvangst, tuinman komt 's avonds ophalen en geeft code voor W-LAN en douche. Schaduwrijke plekken. 17€ voor een nacht/gezin van 4 ok. Ruimte en sanitair worden oud maar schoon. Speeltuin, voetbalveld en outdoor trainingstoestellen aan de direct aangrenzende visvijver.

• oktober 2022

Ik herken me totaal niet in de reactie van Bender. Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen. Prima camping, we komen nog een keer terug. Want het regende en wij waren er voor 1 nachtje. Sanitair voldoende. GJ en M

• oktober 2022

Camping municipal de la Vezouze