zeer rustige plek tussen de paardjes, ideaal om te ontspannen. Verder is er weinig te beleven. Je kan gaan wandelen maar je kan niet in het water. €10/nacht, €2 water, €5 elektriciteit.

Wayfinders3

Voor ons was dit de idéale plek om te overnachten met 2 kinderen waarvan 1 baby. Zeer vriendelijke boerin en heel gezellig met de honden/katten/paarden en pony's. geen echte voorzieningen maar daarvoor komen we ook naar zo een plek. absolute aanrader!

• april 2023

Leuke CP. Mooi zicht op het meer. Rustig. Stuk om het meer gewandeld. Rode route.

• april 2023

La Ferme Du Lac de la Forêt d’Orient