• november 2019

Nabij brug en riviertje. Op driesprong. Geen verharding. Het had geregend, dus was de ondergrond modderig. Wij zijn naar een andere locatie gereden.

• april 2019

Zalige plaats als je van rust houdt. 's nachts pikkedonker. Geen voorzieningen.

• oktober 2016

Rustig. Aan de weg. Weinig verkeer. Schaduw en ook zon. Kan eigenlijk maar 1 camper staan. Kippen en een haan. Landelijke bedrijvigheid. Geen voorzieningen.

• november 2019

• april 2019

Zalige plaats als je van rust houdt. 's nachts pikkedonker. Geen voorzieningen.

• oktober 2016

• Gr la Grande Rue 11