Camping les Trois Chateaux

Eguisheim, Haut-Rhin, Grand Est, Frankrijk

• juli 2024

prachtige omgeving maar het sanitairgebouw mogen ze slopen en iets behoorlijks neerzetten.

Jacooosthoek

Wij kwamen deze zondag om 11.30 aan en kregen een van de laatse plaatsen!! Dorp is prachtig, camping veel schuine plaatsen maar met blokken prima te doen. Sanitair is Frans. Wij betaalden 20.30 euro p/nacht met asci card. Let op!! Receptie is tussen 12 en 14 uur gesloten

• juli 2024

Camping les Trois Chateaux