mooie camperplaats midden in het dorp. Gratis stroom (10 amp), sanitair (wel toilet en wastafel; geen douche) compliment voor de gemeente. Prachtige oude geknokte platanen. Bakkerij om de hoek. Rustige omgeving. Het gebeier van de kerkklok op zondagochtend is de enige reuring ...

• oktober 2018

Wij waren hier begin oktober en wilden nog lekker even in de zon zitten. Daar is deze mixed parking minder geschikt voor. Bovendien waren er auto reparerende hangjongeren met verkeerde en te luide muziek We zijn doorgereden naar Colombey-les-deux-églises.

• augustus 2018

Rustige parking met verzorgd toilet en gratis electriciteit. Bakker om de hoek met heel lekkere croissants. Zeker aan te raden.

• oktober 2018

• augustus 2018