• november 2019

Hallo, de plaats is achter het zwembad met aanvoer en afvoer. Zoet water moet worden betaald. Op het aangrenzende sportterrein kunt u ook gebruik maken van de parkeerplaats. Overdag een beetje luider, maar 's avonds en' s nachts rustig. Openbare toiletten in de buurt, maar vies en onbruikbaar.

• mei 2019

• juli 2018

We verbleven hier 3 dagen in de tweede helft van juli. De plaatsen zijn erg groot. Grasveld in goede staat. Goede schaduw van hoge bomen. De diensten waren schoon en modern. Zeer vriendelijk personeel. We missen het zwembad en de supermarkt. Ik zou zonder aarzeling terug gaan.

• november 2019

• mei 2019