€ 35 voor 4 personen in een camper, duur voor een zeer eenvoudige camping! voorzieningen zijn eenvoudig maar werk, neem je eigen toiletrol mee. dicht bij de A 35, maar dat is het hoogtepunt. kwam hier toen Obernai vol was

Cosmicbus

omdat de camping in Obernai vol was, moesten wij hier een nachtje staan. Eenvoudige camping, schoon sanitair en warm water, verder niets te doen. Beheerder kwam inderdaad 's avonds langs om het toch wel behoorlijke stageld te incasseren. Prima voor een nacht.

• mei 2022

Hier één nacht gestaan op doorreis. is een soort van verlaten dorps camping. wij waren de enige aanwezige. geen beheerder of iets gezien. Sanitair was wonderbaarlijk opgeruimd en schoon. Warm water aanwezig. Dicht bij de snelweg. Prima plek voor één nachtje. Verder niets te beleven.

• mei 2022

Camping Les Reflets de Saint Pierre