Ik vraag me af of je hier mag overnachten. Verlaten en vervallen. Er is geen aanduiding dat je hier met een camper mag overnachten.

W&L48

Afgelopen nacht overnacht. Niemand gezien. Plek is goed voor een overnachting, maar meer niet. Je kunt wel vanaf deze plek mooie wandelingen maken en fietsen langs de Moezel.

• september 2019

Hier mag geen camper overnachten. Wij waren laat op de avond door Police Municipal weggestuurd. 600mtr is de officiële CP.

• september 2019

• Véloroute Charles le Téméraire