Toppertje, leuke kleine camping met zeer vriendelijke eigenaren. Super leuk schoon zwembad. Toilet gebouw niet het moderneste meer maar wel netjes en schoon , staat altijd een bloemetje. Dit is echt een aanrader voor een aantal dagen.

CampertjeGenG

Ik sluit mij geheel aan bij de recensie van Pierre-Herman van 21.08.2023. Prima en erg goedkope camping! ACSI korting! Wij hebben achter de camping ook nog in de avond met verlichting petanque gespeeld, maar met met verlichting tennis of basketbal kan ook.

wjdegraaf

Super tof plekje aan de rand van het middeleeuws dorp. Vriendelijk onthaal. Proper sanitair, zwembad. Bakje friet, een drankje of ijsje, het is er. Top.

Camping La Croix Badeau