Prima rustige cp aan de rand van een grote parkeerplaats. Binnen loopafstand een Aldi, pizzeria en Boulangerie/Patisserie. Alleen als je erg kritisch bent zou je de kerkklok als storend kunnen ervaren.

• april 2023

Wij waren hier einde maart 2023 het water was dan afgesloten voor het vriezen .Wc legen en vuil water lozen kon wel . Prima plek om te overnachten volledig gratis .

• april 2023

Prima locatie, rustig en veilig in dorpje.

• april 2023

Prima locatie, rustig en veilig in dorpje.

• Ruelle des Grands Cours 1

51600, Suippes, Frankrijk