eradus2

Een mooie camping, veel groen en bovenal eigenaren die er veel aan doen om camping te verbeteren. Half augustus ‘23 hier geweest en nu begin ‘24 weer. Groot verschil, voorgaande meningen zijn volgens mij niet meer actueel

Roan99

Camping met grote plaatsen. Ontzettend slecht onderhouden groen. Gras niet gemaaid, niet gesnoeid, Sanitair word niet schoon gemaakt. Alleen 's morgens en 's middags iemand aanwezig op de receptie. Toegangspoort staat dag en nacht open. Totaal geen leiding of structuur.

Camping Onlycamp Vauban