prima plek om rustig te staan. Zeer gastvrije gastheer, die met plezier een wijnproeverij organiseert. En de plek zelf is € 0,-, dus een doosje wijn kopen is wel het minste voor deze gastheer. Bovendien dicht bij Egersheim, t mooiste dorp van Frankrijk en 3 a 4 km verderop.

BougieSwart

wij hebben hier twee nachten gestaan. superleuke wijnproeverij gehad met goede uitleg. heerlijke wijntjes. Leuke eigenaren, heel behulpzaam spreken goed Engels en Duits. geen voorzieningen. Je fiets zo naar Colmar, is makkelijk te doen. wij komen zeker nog we een keer terug.

Schoepfer Jean-Louis Viticulteur