• april 2023

Ziet er goed uit, maar water werkt niet. Omdat het als winter wordt beschouwd of is het kapot? Geen informatie daar. Voor het geval je daarheen gaat voor water zoals ik deed. Uitstekend water in de buurt bij Saint-Gobain en geniet nu van het kamperen in Laon.

BigAviano

Mooi plaatsje dicht bij het water. Het is gezellig gemaakt, met een picnictafel en bloemen . Electriciteit kost 2 euro voor 1 uur, water ook 2 euro voor 100 liter. Bakker en tankstation en lidl dichtbij.

• oktober 2019

Mooi plekkie s’morgens veel lawaai niks buiten laten staan woonwagen bewoners staan er er pal achter in de nacht ons trapje gestolen

• april 2023

• oktober 2019