• oktober 2021

Prima overnachten op deze plek. Gratis stroom en water.

• december 2019

Ik verbleef dit weekend vanaf 1/12/2019, gebied met modder, het stadhuis biedt alle gratis service en geen water (dat begrijp ik weinig vanwege het vriespunt), maar ook geen elektriciteit, Ik denk niet dat ik terug ga

• mei 2018

Geweldige kleine rustplaats, op gras en schoon. Elektriciteit / water en lozen, alle gratis. Goederentreinen komen zelden langs. Lokaal café, kleine kruidenier en bakker zijn geweldig voor een klein dorp.

• oktober 2021

Prima overnachten op deze plek. Gratis stroom en water.

• december 2019

• mei 2018