Prima plekje voor de nacht. Schitterend uitzicht als je bij het doorkijkje naar zee staat, zo af en toe hoor je de beluchtingsblowers van de waterzuivering die zich aan de andere kant van de heg bevindt 's nachts geen last van gehad. prijs is 11 euro er zit een bakker om de hoek.

Duc907

Zouden hier op 11/04 willen overnachten. Het slechte weer en de nogal forse prijs voor electra deden ons besluiten om verder te rijden. Waarom niet electra en parkeren voor dezelfde eenheden betalen?

maria-en-jean

we hebben hier 3 nachten overnacht. prachtig uitzicht! je kunt kiezen voor stroom en de toilet legen, verder geen faciliteiten.

Aire de Camping-Car Equihen-Plage