Aire de Camping-Car Equihen-Plage

Équihen-Plage, Nauw van Calais, Hauts-de-France, Frankrijk

Aire de Camping-Car Equihen-Plage

niet-gemarkeerde plaatsen op harde ondergrond - om de 3 a 4 plaatsen staan struikjes - terrein afgesloten door slagboom - alleen betalen met bankkaart bij uitrijden - groot strand plage de la Crevasse [100m/ 177 treden!!] 200m - let op: waterzuivering vlak bij, dus geluids- en/of stankoverlast mogelijk - centrum 50m - [stroom kost 3 euro per jeton je krijgt daar vier uur stroom voor]

• Rue du Beurre Fondu

62224, Équihen-Plage, Frankrijk

• september 2020

Wauw wat een uitzicht op deze plek! Heerlijk nachtje gestaan met flinke westenwind waardoor we ‘s nachts in slaap geschud werden :-) Wij zijn zelfvoorzienend, dus geen review van de voorzieningen op deze plek

PPost

We hebben hier 1 nacht gestaan, vanuit de cp met de fiets naar Boulogne-sur-mer gegaan, goed te doen! Prima cp, bakker en supermarkt dichtbij, maar de topattractie is toch de zee!

PieterMayke

Rustige plaats op de klif. Geen last gehad van waterzuiveringsstation. Afvalcontainers aanwezig. Prachtig zicht. Op 200 meter van centrum. 8 euro per dag. Elektriciteit 3 euro voor 4 uur.

• september 2020