Mogelijk heeft hij de nacht doorgebracht met een caravan

• mei 2022

Prima plek om te overnachten en het museum te bezoeken. Er zijn geen voorzieningen behalve een vuilnisbak.

• juli 2021

31-07-2021 hier gestaan en een prima nachtrust gehad. Veel plaats, ook voor grotere campers. Je moet inderdaad wel ruim zelfvoorzienend zijn want er zijn geen voorziengingen. Het bunker complex is zeker de moeite waard om te bezoeken. Kortom, voor mij een leuke 4 sterren locatie!

Mogelijk heeft hij de nacht doorgebracht met een caravan

• mei 2022