we hadden lekker een plekje op de hoek bij het gras . dicht bij het centrum geen last of hinder gehad van de bussen

wiekies

er staan nu al meer langparkeerders. Wordt op deze manier een kamp.

GékeJacobDijkstra

wilde hier drinkwater aanvullen, maar was niet echt duidelijk welke kraan voor toilet en drinkwater gebruikt werd. Er stonden sowieso een paar “langparkeerders “ die daar denk ik zowat wonen. super aardig zijn we wel maar nodigt niet echt uit om er te gaan staan.

wiekies

er staan nu al meer langparkeerders. Wordt op deze manier een kamp.

• Chemin du Dépot

55100, Verdun, FrankrijkSitecode: 56915