La Source

Hautot-sur-Mer, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

• juli 2024

Mooie camping, met prima en ruime camperplaatsen aan riviertje. uitstekend en zeer schoon sanitair. Op fietsafstand van mooie stad Dieppe.

• juli 2024

eigenaresse sloot af om 1200 uur en opende de deur weer voor ons. Top! mooi verzorgde camping en fijn sanitair. wij betaalden voor 1 nacht met hond € 30,40

• juli 2024

we hebben hier heel erg prettig gestaan twee nachten. vriendelijke mensen, mooie camperplaatsen aan een riviertje, goed en schoon sanitair en heerlijk vers brood ‘s ochtends. op de e-bike naar Dieppe is pittig maar te doen. heel leuk stadje. we bevelen deze camping van harte aan!

La Source