Aire Municipale

Ouistreham, Calvados, Normandië, Frankrijk

• juni 2024

Men kan nachten bijkopen via het via het toegangsticket met Qr code. ik heb er 3 nachten verbleven. Ook zijn er 2 plaatsen voorzien voor campers met een lengte van 10 meter. Tijdens ons verblijf stond daar een camper met aanhangwagen.

• juni 2024

er was voldoende plek. drinkwater werkt. we staan hier 2 nachten voor 13 euro per nacht inclusief stroom en toeristenbelasting

• Boulevard maritime

14150, Ouistreham, Frankrijk