we kwamen hier door dat de ander cp. buiten het dorp opgeheven is. Het is een prima plaats om te staan. snachts heerlijk rustig. er zijn twee plaatsen , voor nood kun je uitwijken naar reguliere parkeerplaatsen.

Jannie-en-Joop

13/03 heel goede doorgangsplaats, stil in de nacht bij een mooi dorpje. leuk hier eens te vertoeven. enkel vuil water lozen de rest van de born is allemaal weggenomen.

• mei 2019

Wij kwamen hier op 21 april 2019, de plek was overvol. Overvol van geparkeerde auto's, maar ook overvol van zwerfafval. We konden nergens staan. We zijn doorgereden. Wel een mooi uitzicht.

• mei 2019

• Avenue du Docteur Doucet 10