Goede plek voor een overnachting. Voorzieningen werkte allemaal maar hebben er geen gebruik van gemaakt. Het verkeer is wel goed hoorbaar. Kun je daar niet tegen, dan doorrijden. Leuke wandeling door en om het dorp gemaakt. Aanrader!

Hedona

gelegen naast een drukke weg. tip plaats je zover mogelijk van de weg. de cp ziet er echt verwaarloosd uit. Wij betaalden 17,70€ voor 1 nacht wat ik nogal duur vond gezien de staat van de cp. De cp is wel goed gelegen op 200 m van het dorpscentrum. Dit dorp is een must see.

Aire Camping-Car Park d'Arreau