• april 2022

Mooi aangelegde gemeentecamping met goed onderhouden sanitair. Uiterst vriendelijke ontvangst. De camping hanteert verschillende tarieven voor hoog- en laagseizoen, wij betaalden €15,04 voor 2 personen en elektra. De camping is overigens ook in april geopend.

• juli 2021

Goed onderhouden municipal camping in parkachtige omgeving..vandaar de naam..goed schoon sanitair..grenst aan heerlijk gratis gemeente zwembad..zeer behulpzaam en vriendelijk personeel! prijs klopt niet..20 juli betaalden wij incl.hond en electra en tax €23.40

• april 2022

• juli 2021