Mo2022

Zeer vriendelijke bemanning ter plaatse. Absoluut rustige camping met grote grasplaatsen. Faciliteiten oud maar zeer schoon. Helaas geen grijswaterafvoer. Directe toegang tot de Dordogne. 24/06/2022

• september 2020

Mooie camping, maar vanaf een campingplaats in de Dordogne stappen lukt niet. De oevers zijn te hoog en er is vlakbij een flink verval dus stroomt het extra hard. Erin zwemmen is dus geen optie. Bovendien vind ik het nogal duur, € 24,22 per nacht in het naseizoen is te veel.

• september 2020

Camping La Rivière