Kamroo

Zeer vriendelijk personeel ( ook Nederlands sprekend). Grote plekken voor campers op de camping. Kosten 23 euro inclusief stroom, water, douches en whirlpool. Goed restaurant, dat óók het hele jaar geopend is. Kortom: aanrader. MariaTonny

Holkenborg

plaats buiten de camping in grind tussen de surfers met gebruik van faciliteiten 7 euro extra betalen p.p ...van de camping en 400 meter van het strand. goed restaurant en vriendelijk personeel. voor 31 euro hebben we mooier gestaan

Camping la Franqui