• april 2023

Prima plek als je van rust houdt. Vriendelijke eigenaar, je mag gratis staan als je fruit, groente, sap ed koopt. Anders betaal je 5 euro. fietstocht naar st Martin d’Ardeche en wandelen langs de Rhône. Afvalbak, verder geen voorzieningen.

• maart 2022

wij waren hier op 10 maart 2022, maar deze was gesloten. Dus.. neem het risico niet zou ik zeggen..

• maart 2022

Zoals beschreven bij een fruitteelbedrijf vriendelijke mensen en je staat hier gratis. Wij hebben de coördinaten ingegeven en TomTom wees ons perfect de weg. Als ik het goed begrepen heb kan men vanaf 18.00 uur fruit e.d. kopen.

• april 2023

Earl les digues