Dorp boven op een rots. Geweldige plek met prachtig uitzicht op het dal van de Petite Seone. Alles aanwezig behalve stroom. Winkeltje, Cafe du Centre en restaurantje niet open. dus geen boodschappen doen. Maar toch 5 sterren.

Erik-Couwenhoven

Kleine nette camperplaats. Wc en water lozen en drinkwater vullen kan perfect. In de directe omgeving is een openbaar toillet aanwezig. Er is geen schaduw op deze plaats. In het dorpje is er een winkel en een cafe en op zondag een marktje.

Raftjen

huubensylvia Rustige overnachting, leuk dorp om even rond te lopen. Voorzieningen werden op zondagochtend schoon gemaakt. Wel onze Franse buurman er op gewezen dat hij de camper echt niet op 30 centimeter van de onze moest plaatsen!

• D82

82150, Roquecor, Frankrijk