• december 2021

Mooie camping op een plek die je echt niet verwacht, mooi stuk natuur aan de rand van het stadje. Sanitair voldoende, vriendelijk ontvangst. Wij waren er 19 oct 2021, lekker rustig maar wel goed bezet. Ik hou hem zeker in me lijstje. Intermarche op 2km afstand ongeveer.

• september 2021

Camping is prima. Mooie grote plaatsen met bomen. Te bereiken via een smalle straat. Wel te doen maar oppassen met de geparkeerde auto's. Ontvangst is vriendelijk. Plaatsje zelf is erg druk met verkeer en voor ons niet gezellig maar voor 1 nacht prima. Sanitair is voldoende goed.

• december 2021

• september 2021