Prima plek om te overnachten. Het is een keten van camperplaatsen waar je te plekke een pasje kunt kopen. Helaas was het apparaat defect. Na een telefoontje werd de poort alsnog open gedaan dus werd prima opgelost.

Peter-en-Monique

voor 12 euro aan de stroom vlak bij plaatsje. absoluut top geregeld. voor ons solo’s die overwinteren super veilig. was vroeger niet nodig tegenwoordig een must. wat ben ik blij met deze keten

Omacamper

Zeer smalle plaatsen. Geen ruimte om luifel uit te draaien maar officieel mag dat ook niet. Toen wij er in het weekend waren niet stil. Veel knetter-brommertjes, hele dag door. Aardige plaats, meer niet.

Camping Car Park - Souillac