Flower Camping Les Ondines

Souillac, Lot, Occitanie, Frankrijk

Fijne ontvangst. Zelf een plekje uitgezocht. Sober maar netjes sanitair. Prijs idd € 16,22 met ANWB camping key

Avontuur66

Volgens de app van Acsi accepteren ze vanaf 28/8 de CC-kaart. We kwamen op 29/8 en ze wilden Acsi-tarief niet geven. we zijn dan maar doorgereden.

Cabanisten

Prima camping. Vriendelijke ontvangst. Kennelijk verwachten ze in deze periode niet veel kampeerders. Bij een paar plekken was het gras gemaaid. Sanitair goed. Camping ligt op loopafstand van het leuke plaatsje met restaurants en terrasjes. Met ACSI card betaalden wij € 16,22.

Flower Camping Les Ondines