• augustus 2021

Prachtige camping , zeer schoon sanitair wordt een hele dag gepoetst. Fijne schaduwrijke plekken prijs € 31.22 Zonder te reserveren plaats gekregen in nog hoogseizoen. Prachtige fietsroutes

• mei 2018

Hele mooie camping met veel faciliteiten, schoon, heel sanitair en warme douche. Vriendelijk Engels sprekend personeel bij de receptie en vanaf de camping is het 20 minuten lopen naar het strand. Grote plaatsen zowel in de zon als in de schaduw. Wij stonden hier 2 nachten 25 / 27 Mei 2018

• augustus 2021

• mei 2018