Leuke tijd hier doorgebracht. Groot complex met alle voorzieningen en midden juni toch rustig genoeg. Netjes, ruime plekken, toegewijd personeel, mooi strand op loopafstand. Doe de fietsroute naar Les Sables-d'Olonne!

• september 2021

• september 2019

Een heerlijke nazomer plek. Ruime camper plaatsen met heggen. Wij stonden hier in mid september voor € 20 per nacht met ACSI kaart. Dichtbij het strand. Goede uitvalsplaats voor fietstochten. Schone faciliteiten. Met regen zou het modderig kunnen zijn. Restaurant was beneden de maat!

• september 2021

• september 2019