Bedankt dat je ons heel goed hebt behandeld het is leuk om te reizen

Gandiaga

prima wat betreft voor een overnachting. we hebben geen gebruik gemaakt van voorzieningen dus kan niet zeggen hoe die zijn. s’middags is er wat reuring omdat dan de kinderen van school gehaald worden. s’avonds hoor je wel wat verkeer van de weg maar niet zo dat je er niet door kunt slapen.

• oktober 2021

inderdaad een mooie plaats. helaas zijn 4 plaatsen in beslag genomen door een grote container. je staat wel ruim van de weg af.

Bedankt dat je ons heel goed hebt behandeld het is leuk om te reizen

• oktober 2021