annemiekske

Fijne ontvangst, veel info gekregen over omgeving, sanitair heel proper, gezellige overdekte ruimte beschikbaar om te zitten/ eten , ruime plaats. zeer aangenaam om te verblijven! Hans en Barbara

• juli 2020

Superleuke plaats om de Marais met de fiets te verkennen. De eigenaars ontvangen je met open armen en geven je, na een rondleiding op hun domein, honderduit uitleg en tips om de streek te verkennen. We kwamen voor 3 nachten en zijn er uiteindelijk 5 gebleven...

• juli 2020

Aire de Camping-Cars Les Prairies de Pacouinay