Een rustige camping. Zeer vriendelijke ontvangst. Mevrouw spreekt ook Engels. Een mooie plek om te staan. Broodservice niet op maandag. Contant betalen. We hebben fijn gefietst in de omgeving.

petrans

Fijne rustige en goed verzorgde camping aan een meer in een fraaie omgeving, waar we maar we met plezier ondanks het regenachtige weer hebben verbleven. Een zeer vriendelijke dame op de receptie, en schoon sanitair voor een vriendelijke prijs van € 21,80 per nacht. Hier komen we graag terug.

Camping du Lac de Savenay