Camping la Ribière

Annot, Alpes-de-Haute-Provence, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Leuk dorp, prima camping, beetje opgesloten tussen rivier en de weg. langs de weg naar het dorp lopen, met honden niet prettig. Voor 2 nachten ruim €50 betaald (najaar). sluit medio oktober!

ankie

Wij danken u voor uw recensie en zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf op onze camping. Het is waar dat er ongeveer 350 meter over een voetpad langs de weg moet worden afgelegd voordat het eerste trottoir wordt bereikt. Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen. Nadia

• september 2020

• augustus 2019

Rustige camping aan een riviertje, dorpje op loopafstand, sanitair netjes en schoon. Kampeerplekken deels verhard en deels grasland, prijs in augustus voor twee personen en camper, zonder stroom 19,40 euro. Er wordt redelijk Engels gesproken op de receptie

• september 2020

• augustus 2019