• november 2023

Met een grote mobilhome is het moeilijk als je weg van de straat wil staan. Muurtjes, bomen en smalle weggetjes maken het zeer moeilijk ! wij zijn na 1 nacht vertrokken.

Janenmieke-Belgie

Kleine camping met vriendelijke beheerders. Camping ligt achter en midden tussen de parkeerplaatsen van de pretparken. Sanitair eenvoudig maar netjes. Geen brood op de camping! Strand circa 15 min. lopen. Strand is rustig maar met grote kiezels/stenen. Vlakbij trein en bus.

Olskool

We kunnen deze Franse camping, die klein, gezellig en gezinsvriendelijk is, van harte aanbevelen. De hygiëneruimtes zijn eenvoudig, schoon en volledig functioneel. De man en zijn eigenaren van de camping waren aardig en meegaand. Hier zal in staat zijn om terug te keren. Mia en Kjell uit Zweden

• november 2023

Camping des Treilles