Aire Municipale - Bedarrides

Bédarrides, Vaucluse, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

Aire Municipale - Bedarrides

rustige locatie, voor een klein park aan de oever van de Ouveze - jetons, bij la Mairie en de winkels - centrum 400m

• Chemin des Sences

84370, Bédarrides, Frankrijk

• januari 2020

Het is een rustige plaats om te staan voor een overnachting en het plaatsje is leuk om te wandelen. De service werkt alleen op munten, maar het is onduidelijk waar je die kan krijgen. Bakker is in de buurt.

• oktober 2019

Goed gelegen en erg mooi en rustig 's nachts. Het mooie dorp heeft goede restaurants en bakkerijen op loopafstand. Geen riolering, geen chemische toevoer. Elektriciteit en water alleen voor friet uit de bakkerij.

• oktober 2019

Niet geschikt voor campers langer dan 7 meter! Nadat onze navigatie ons dwars door het kleine dorpje met zijn vele verkeersdrempels had getrakteerd kwamen we aan. Een andere route vanaf de snelweg hebben wij niet kunnen ontdekken. Ook is het nog circa 25 km na de afslag, kortom geen voldoende

• januari 2020