Mijn dank is groot aan dit stadje. Gratis staan en nog sani ook! Aan de voet van het kasteelpark.

Elvira

wij hebben niet overnacht maar wel van het sanistation gebruik gemaakt. Je kan er grijs kwijt en schoon water vullen. Netjes. De slaapplek is midden in het centrum.

• september 2021

Voor een tussenstop is het prima. Restaurants in de directe omgeving en een aan- en afvoerstation is ook beschikbaar. het enige nadeel is de hoofdstraat, maar ook aan de macht niet te luid.

• september 2021

• Avenue Gén de Gaulle