vergane glorie. wij zijn hier in het hoogseizoen en er is niets te doen. winkel en cafe gesloten. 80% van de huisjes leeg. zelfs geen badmeester dus we moesten tekenen voor het eigen risico. 13 km fietsen naar frejus plage, gedeeltelijk over gevaarlijk drukke 70km wegen.

• april 2022

Gemoedelijke camping, ACSI, vriendelijk, ruim, vers brood zonder reservering, heerlijk binnenbad, fiets naar centrum en strand goed te doen.

• februari 2020

Fijne camping met grote plaatsen wij waren er in februari douches waren gesloten maar hadden 3 chalets open gedaan voor wc en douche

• april 2022

• februari 2020