Msaprilfish

Prima camping. Personeel erg vriendelijk. Sanitair schoon. Zwembad super schoon en aan een haven. Gezellige bar en goed restaurant. Loopafstand van de zee. Op de fiets naar Cannes is goed te doen, een beetje afwisseling over een fietspad en delen over de weg.

• november 2022

een prima plek vlakbij Cannes 7,2 km fietsen niet geheel zonder risico. maar wij werden zeer gastvrij ontvangen, en netjes werd onze plaats aangewezen die ruim voldoende was. een leuke omgeving vlak bij het strand, waar ook de bus vertrekt naar Cannes 1.50€ pp Re-Ri Terneuzen

• november 2022

Camping les Pruniers