Toen we rond 16.00 uur zonder reservering aankwamen, hadden we een geweldige locatie. vriendelijk en glimlachend personeel. Sanitair zeer schoon en praktisch in gebruik. Dicht bij de kust, te voet bereikbaar.

• december 2023

In de app is aangegeven dat de camping open is. Helaas dat is niet het geval. Rond nieuwjaar dus dicht. Jammer zag er best wel ok uit.

• november 2023

mooie nette camping niet heel veel luxe maar wel toiletten netjes schoon warme douches. Ruime verharde plekken. wij komen zeker terug.

• december 2023

• november 2023