Inderdaad rustig en super mooi uitzicht op de Mont Ventoux. Receptie (Acquil) was dicht. Daarom "doe alsof je thuis bent",zoals op een briefje stond. Het winkeltje was helaas ook dicht. We hadden graag een flesje olijfolie gekocht. Pas bij weggaan zagen we even de eigenaar.

• april 2022

super rustige ligging, de eigenaar is erg vriendelijk, mooi uitzicht, geen schaduw, water, toilet legen en gratis stroom. dus aarzel niet om terug te gaan naar zijn winkel voor olijfolie en zelfgemaakte jam zonder de amandelen uit de tuin te vergeten. we zullen terug komen.

• oktober 2021

• april 2022