De grote parkeerplaats gaat 2,5 e open voor 3 magische uren

• september 2021

Ik kwam in het donker aan dus heb De Rondelli niet bekeken, ik reed gewoon richting de Italiaanse grens en stopte bij een breed deel van de weg naast het bord Welcome to Menton. Wat verkeer maar verder geen probleem.

• juli 2021

28-07-2021 op deze locatie mag niet meer worden overnacht met camper! De parkeerplaats is voorzien van toegangspoort van 1:90 hoog. Nieuwe gratis locatie in Menton is langs de weg voor de Italiaanse grens. Top plek!!!

De grote parkeerplaats gaat 2,5 e open voor 3 magische uren

• september 2021